FORMULÁŘ PRO TISK
Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.ventila-vzduchotechnika.cz
Společnost: Ventila vzduchotechnika s.r.o.
Se sídlem: Světova 1041/9, Praha 8, 180 00
IČ/DIČ: 24248339/CZ24248339
E-mailová adresa: objednavky@ventila.cz
Telefonní číslo: +420 608 421 638
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
Dne……………………………….. jsem ve Vašem obchodě……………………………………………… vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání:……………………………………………………..
- Číslo objednávky:…………………………………………………
-
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:
a budou navráceny zpět způsobem:……………………………………………………………………………………… - Jméno a příjmení spotřebitele:…………………………………………………………………………………………
- Adresa spotřebitele:………………………………………………………………………………………………………..
- Email:………………………………………………………………………………………………………………………………
- Telefon:…………………………………………………………………………………………………………………………..
V……………………………………, Dne…………………………. ______________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.